BARBİE PERİ MASALI PASTASI










Ankara'dan üniversiteden canım arkadaşım Reyhan ile ben bu pasta işine merak salmaya başladığımdan beri ikizleri Asya ve Ayça'ya nasıl bir pasta yapabiliriz? Nasıl doğum günü partisi tasarlarız ? diye konuşup duruyorduk. Ancak kızların doğum günleri yaz aylarına denk geldiği için 2 yıldır bir türlü yapamamıştık. Sonunda sevgili arkadaşım Reyhan tam doğum günü tarihleri tutmasa da kreşde arkadaşlarıyla kutlasınlar diye kızlara doğum günü yapmaya karar vermiş. Beni arayıp ne yapalım diye sorduğunda çok mutlu oldum. Konsept tabii ki en önemli konuydu. O konuda da kızlar bizi zahmetten kurtardı ve net bir şekilde Barbie istediklerini söylediler.
Parti kreşte olacaktı,  Etkinlik olacaktı ve tabii ki Ankara'da olacaktı:))
Hazırlıklara başladım çocukların cupcake süslemeleri konusunda anlaştık Reyhan'la. Her çocuk için aşçı önlüğü ve şapkası olan birer hediye paketi hazırladık. konseptte uygun olarak önlerinde Barbie içinde Asya ve Ayça yazıyordu.
Sonunda tüm hazırlıklarımı yaptım, pasta ile birlikte günü gelince düştük yollara. Doğrusu yolda pastaya birşey olacak diye aklım çıktı ama neyse ki sağsağlim vardık, çok eğlenceli bir parti yaptık ve aynı mutlulukla evime döndüm. Günün sonunda kızların bana sarılarak "Teşekkür ederiz Bilge Teyze" demeleri kuşkusuz benim için dünyanın en büyük mutluluğu oldu.  Mutlu yıllar kızlar ...

0 yorum:

Yorum Gönder